Умови акції

Гарантія повернення 100 днів

1. Покупець при покупці

1.1. Матраців Favorit, Active, Comfort, Basic у наступних розмірах: 200*90, 200*140, 200*160 і 200*180 і захисного чохла до матраца (у розмірі, який відповідає розміру матраца).

Має можливість скористатися послугою "гарантія повернення 100 днів" у терміни, встановлені продавцем:

- до 100 днів на обмін матраців

- до 14 днів на обмін матраців у разі, якщо звернення пов'язане з невідповідністю розміру.

2. Допускається заміна матраца тільки за умови їх використання з захисним чохлом. Розмір захисного чохла повинен відповідати розміру матраца і придбаний одночасно з матрацом і в одному замовленні або в один день з основним товаром.

3. При купівлі подіумних зразків і товарів з акта уцінки послуга «гарантія повернення 100 днів» не надається.

4. Покупець може скористатися послугою «гарантія повернення 100 днів» один раз. При переоформленні замовлення по акції  «гарантія повернення 100 днів» повторно послуга не надається.

5. 100% оплата замовлення за умови одноразового внесення всієї суми грошових коштів при оформленні замовлення або за умови оплати замовлення, яка розбита на кілька частин, при цьому на момент оформлення ДО на обмін по акції «гарантія повернення 100 днів» замовлення повинен бути оплачений повністю.

6. Використовувати матрац потрібно одночасно із захисним чохлом. Розмір захисного чохла повинен відповідати розміру матраца і бути придбаним одночасно з матрацом.

7. Умови обміну:

7.1. Обмін товару можливий у разі, якщо збережені його товарний вигляд (відсутні зовнішні дефекти, збережені етикетки і немає слідів експлуатації, споживчі властивості, а також документ (чек про оплату і товарна накладна), що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару, а також підписаний з двох сторін додаток до договору «гарантія повернення 100 днів».

7.2. Огляд товару здійснюється на місці, у присутності покупця.

7.3. У разі виявлення дефекту, обмін не проводиться, покупець має право скласти претензію і викласти характер вимог. Розгляд претензії здійснюється на умовах, передбачених Законом «Про захист прав споживачів».

7.4. Обмін товару може бути здійснений після огляду, у разі якщо дотримані всі умови (п.1).

7.5. Замовлення на обмін (ДО на обмін) повинен бути складений покупцем не пізніше 30-90 днів (в залежності від категорії товарів) з моменту отримання замовлення. ДО на обмін оформляється в день звернення клієнта.

7.6. Послуги з доставки матраца оплачуються клієнтом додатково згідно з тарифами, що діють на день оформлення заміни в інтернет-магазині beyosa.com.ua.

8. Обмін товару і виплата грошових коштів (у разі обміну з частковим поверненням грошових коштів) проводиться тільки після повернення товару покупцем продавцю у наступні терміни:

8.1. Виплата грошових коштів - 10 днів з моменту надання реквізитів розрахункового (особового, карткового) рахунку покупця. У разі, якщо Покупець для придбання товару оформив кредит, Покупець надає продавцю кредитний договір, в даному випадку грошові кошти сплачуються банку у рахунок погашення кредиту. Якщо Покупець повністю погасив кредит, то представляє продавцеві довідку банку із зазначенням повного погашення кредиту. Витрати покупця з оформлення, отримання кредиту, сплати відсотків за користування кредитом, комісій, неустойок або інших сум, сплачених або нарахованих покупцеві банком, продавець покупцеві не відшкодовує.

8.2. Обмін товару - відповідно до термінів, зазначених у договорі роздрібної купівлі-продажу.